سامانه وبلاگ مدارس
  • خانه
  • تماس
  • ورود
  • آمار

  • امروز: 340
  • دیروز: 121
  • 7 روز قبل: 306
  • 1 ماه قبل: 1748
  • کل بازدیدها: 130331
 
« حجاباندکی تامل »

 

 

 

آغاز سال تحصیلی مدرسه ی  علمیه ی  فاطمیه  ، شهرستان سرآبله

مراسم افتتاحیه مدرسه ی  علمیه ی  فاطمیه  ، شهرستان سرآبله روز 28 شهریور 1390 با حضور نماینده ی  محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان همچنین فرماندار محترم و جمعی از مسئولین برگزار گردید .

در این مراسم . حجت الاسلام امرائی نماینده ی  محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فرمودند : هنگامی که یک طلبه خواهر در مدرسه ی  علمیه تربیت شود باعث رشد ، ارتقاء و پیشرفت در جامعه اسلامی می شود . فرهنگ اسلامی در جامعه همانند تربیت فرزند ، ازدواج ، تجارت و غیره از طریق روحانیون در بین قشر مردم منتشر می شود . امام جمعه  ی محترم سرآبله با اشاره به نقش تعالیم اسلامی در دفاع از کشور اظهار داشت اگر ما با فرهنگ جهاد هشت سال دفاع مقدس را در مقابل دشمن ایستادیم به این دلیل بود که در کنار مراجع عظیم الشأن آموختیم در اسلام حکم جهاد واجب است .

وی به خواهران طلبه گفت : از خدا بخواهید در حکومت مهدوی از کسانی باشید که مردم را به خدا دعوت می کنند . زیرا در حکومت کاری بهتر از دعوت به خدا نیست .

ایشان همچنین فرمودند این مدرسه علمیه با 70 نفر طلبه و 10 استاد در رشته های علوم حوزوی و دروس قرآنی مشغول به فعالیت است .

در این مراسم همچنین فرماندار بسیجی شهرستان جناب آقای شریفی فرمودند : حوزه ها باید به نیازهای درونی حوزه ، نیازهای اسلامی و جامعه جهانی پاسخگو باشند . که در درجه اول این مسئولیت به عهده مدیران حوزه های علمیه می باشد که الحمدلله گامهای استواری در این مسیر برداشته شده است . ولیکن این حرکت عظیم وابسته به مجاهدت ، همگرایی و هم افزائی همه عناصر تأثیرگذار در حوزه های علمیه به ویژه اساتید و مربیان فرهیخته و طلاب مستعد و جوان خصوصا خواهران است تا به مدد الهی و دعای ولی نعمت و مولایمان به اهداف کمی و کیفی طرح تحول و توسعه همه جانبه دست پیدا کنیم .

درپایان ما نیز برای طلاب عزیز و مکتب نشینان فاطمی آرزوی توفیق روزافزون و کسب مدارج عالی علمی و معنوی را از پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت داریم . امید آنکه در زمینه سازی حکومت مهدوی موثر باشیم .

 

 


موضوعات: نغز
   دوشنبه 28 شهریور 1390
نظر از: پیشنمازی [عضو] 

سلام.
خداقوت .

موفق باشید.
به ما هم سری بزنید .
یاحق

1391/03/10 @ 09:55
نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

حضرت امام جعفر صادق (ع) مي فرمايند: هنگامي که روز قيامت شود، خداوند تمام انسان ها را جمع مي کند و چون ترازوي اعمال نهاده شد و خون شهيدان را با مرکب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مرکب آنان بر خون شهيدان فزوني خواهد داشت . اين ارزش بدان جهت است که شهيدان در ساية علم و تربيت معلمان و تعليم شايستة آنان به خدا راه يافته و لياقت شهادت نصيبشان شده است.- مدرسه عالی معصومیه قم

1391/02/12 @ 14:56
نظر از: مدرسه علميه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها آمل [عضو] 

سلام عليكم
وبلاگ خوبی داريد
موفق باشيد
مدرسه ی علميه ی حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها.آمل

1391/01/31 @ 12:24
نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 

سلام خسته نباشید
-خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد
×ظهور مهدی زهراٰ ؛ بهارمان باشد× سال نو بر شما مبارک ـ
مدرسه عالی معصومیه قم

1391/01/13 @ 19:31
نظر از: پشتیبانی 2 کوثر بلاگ [عضو] 

تشکر از اطلاع رسانی تان. موفق باشید

1390/06/29 @ 07:24


فرم در حال بارگذاری ...

اوقات شرعی
پخش زنده اماکن متبرکه
دانشنامه سوره های قران
سوره قرآن
تدبر در قرآن
دانشنامه مهدویت
دانشنامه عاشورا
احادیث موضوعی
وصیتنامه شهدا